ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΡΟΤΖΕΚΤ

EIRINI ELENI KALAITZAKI
ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1:19 - 1:21;
ΕΧΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΑΥΤΗ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ !

Re: ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΡΟΤΖΕΚΤ

chatzida
Administrator
Basically, the adaptive immune system (=ειδική άμυνα) has to recognize all cells (εννοεί τόσο τα κύτταρα της μή ειδικής άμυνας που παρουσίαζουν τμήματα του μικροοργανισμού όσο μάλλον και κύτταρα-εισβολείς)  that come in contact with... Kοίταζε και τους υπότιτλους, ίσως σε βοηθούν.

Παρεμπιπτόντως, πριν 2 λεπτά ανήρτησα στο Schoology ένα νέο βοηθητικό βίντεο καθώς και  κατά σύμπτωση την προτροπή να με ρωτάtε ό,τι θέλετε. ακόμη καλύτερα μπορείς να ρωτάς μέσω ποστ στο schoology ώστε την απάντησή μου να τη βλέπουν ολοι.

Κeep up the good work!

ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1:19 - 1:21;
ΕΧΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΑΥΤΗ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ !

http://forum.1073880.n5.nabble.com/-tp146.html
To start a new topic under Forum, email [hidden email]
To unsubscribe from Forum, click here.
NAML

Chatzidakis Ioannis, M.Sc., Ph.D.
Institute of Molecular Biology and Biotechnology
Foundation for Research and Technology - Hellas
N. Plastira 100
GR-70013, Heraklion, Greece
Tel: +30 2810 391174
Fax:  +30 2810 391101