ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΡΟΤΖΕΚΤ

EIRINI ELENI KALAITZAKI
ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΗΜΙΚΑ ΣΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ Τ ΚΥΤΤΑΡΑ ; ( ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ).

Re: ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΡΟΤΖΕΚΤ

chatzida
Administrator
Φαντάζομαι ότι πρόκειται για cytokines=κυττοκίνες (αλλιώς κυτταροκίνες). Είναι πρωτεΐνες που εκκρίνονται από βοηθητικά Τ και επηρεάζουν τα γειτονικά τους κύτταρα, όπως πχ κυτταροτοξικά Τ λεμφκύτταρα και Β λεμφοκύτταρα. Τα Β και κυτταροτοξικά Τ έχουν υποδοχείς που αναγνωρίζουν την κυττοκίνη και αυτή η αναγνώριση επηρεάζει την περαιτέρω συμπεριφορά τους (δηλ. ενεργοποιούνται κάποια και απενεργοποιούνται άλλα γονίδιά τους).

On Sat, Dec 26, 2015 at 1:48 PM, EIRINI ELENI KALAITZAKI [via Forum] <[hidden email]> wrote:
ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΗΜΙΚΑ ΣΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ Τ ΚΥΤΤΑΡΑ ; ( ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ).

http://forum.1073880.n5.nabble.com/-tp145.html
To start a new topic under Forum, email [hidden email]
To unsubscribe from Forum, click here.
NAML

Chatzidakis Ioannis, M.Sc., Ph.D.
Institute of Molecular Biology and Biotechnology
Foundation for Research and Technology - Hellas
N. Plastira 100
GR-70013, Heraklion, Greece
Tel: +30 2810 391174
Fax:  +30 2810 391101