Χημεια Α λυκειου

γεωργια
Με συγχωρειται απλα συνδεομαι απο κινητο και δεν μπορω να το κανω...δεν το εμφανιζει...θα ηθελα να σας ρωτησω τι ακριβως πρεπει να κανουμε με την σελιδα 64 του βιβλιου!

Re: Χημεια Α λυκειου

chatzida
Administrator
Μάθε τους 7 κανόνες και τους α.ο. αλκαλιων και ακαλικων γαιων, του αργιλιου, του σιδηρου, του χαλκού του ψευδαργύρου και του αργύρου

Re: Χημεια Α λυκειου

γεωργια
Δηλαδη ολοι οι υπολοιποι δεν θα μου χρειαστουν;

Re: Χημεια Α λυκειου

γεωργια
Απο το τεταρτο και τελευταιο κεφαλαιο σελ.123 οι στοιχειομετρικοι υπολογισμοι ειναι εντος υλης;Τελος υπαρχει καποιου ειδους θεωρια απο αυτο το κεφαλαιο:

Re: Χημεια Α λυκειου

chatzida
Administrator
Οι υπόλοιποι αριθμοί οξείδωσης στην σελ. 64 δεν χρειάζεται να απομνημονευθούν. Μπορεί να σου ζητείτε να  βρεις πχ τον ΑΟ του P στο Η3PO4 εφαρμόζοντας τους κανόνες.

ENNOEITAI ότι οι στοιχειομετρικοί υπολογισμοί είναι ΕΝΤΟΣ ύλης και σίγουρα το 4ο θέμα θα έχει από αυτούς.
Γι αυτούς θα διαβάσεις την σελ 123, όλες τις ασκήσεις που κάναμε στα 3-4 τελευταία μαθήματα, θα δεις το βιντεο https://www.youtube.com/watch?v=PrU0pj6x01Y και θα διαβάσεις τις λυμένες Ασκήσεις στο http://moriakos.blogspot.gr/2014/06/4-2.html
και στο http://moriakos.blogspot.gr/2014/05/4.html

Αν δεν προλαβαίνεις, μπορείς να παραλείψεις ασκήσεις με μίγματα. Δεν έχω δει τέτοιες σε όσα θέματα τραπεζας κοιταξα

Re: Χημεια Α λυκειου

γεωργια
Σας ευχαριστω παρα πολυ για τις χρησιμες αυτες διευκρινισεις...Ομως θα ηθελα να σας κανω μια τελευταια ερωτηση γιατι εχω μπερδευτει αρκετα..Απο το τεταρτο κεφαλαιο να μαθω θεωρια;δηλαδη τι ειναι π.χ  ο αριθμος avogadro,τι ονομαζουμε mol.Αν θα πεσει κατι τετπιο ειτε σαν σωστο λαθος ειτε σε οποιαδηποτε αλλη μορφη!

Re: Χημεια Α λυκειου

chatzida
Administrator
Δεν θα έλεγα ότι είναι απίθανο να "πέσει" κάποιος ορισμός. Δεν θυμάμαι αν είδα κάτι στα θέματα που κοίταξα αλλά  ΔΕΝ μπορώ να το αποκλείσω...